lunes, 30 de noviembre de 2009

Discapacitats

El 3 de Desembre del 2009 celebrem el Dia Mundial de les Persones amb Discapacitat Fisica.

Si tenim amb compte el consell que dona l'Institut Guttman als pacients que rehabilita, la cadira de rodes la portem al cul, no al cap, us invito a fer una llista dels discapacitats que conexeu.

Quants? Tres, deu, més de dotze. Vejam, torneu a començar. Vint?

I si afegim a la llista aquelles persones falses, paons reials, aristocretes que fa tres anys que no menjen calent?

La llista creix i creix. Deixem-ho aqui, que s'està covant l'arrós...

1 comentario:

  1. Amic meu, no entenc el teu post. Si que entenc la metàfora de la cadira de rodes però no lo de les persones falses.

    Els discapacitats que jo conec tenen el cap mol ben moblat i mereixen tot el meu carinyo i la meva admiració.

    M'explicaràs lo de les persones falses? Et vares menjar l´arros cobat?

    Un petó

    ResponderEliminar